انجام سونوگرافی و رادیوگرافی دیجیتال بدون محدودیت وزنی

تنها مرکز تصویربرداری بدون محدودیت وزنی در مرکز تهران

انجام تخصصی‌ترین رادیوگرافی‌های رنگی و سونوگرافی داپلر و نمونه برداری

سونوگرافی و رادیولوژی خوب در مرکز شهر تهران

نویسنده : مدیرسایت - انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲

آنچه در ادامه خواهید ‌خواند

سونوگرافی در مرکزشهر (حوالی بازار تهران ، میدان فردوسی و کریم خان و بهارستان و هفت تیر) برای اهالی این منطقه از اهمیت بسیاری برخوردار است


بهترین تصویربرداری تهران
دسته بندی :

سونوگرافی

     


سونوگرافی و رادیولوژی خوب در مرکز شهر تهران

سونوگرافی در مرکزشهر (حوالی بازار تهران ، میدان فردوسی و کریم خان و بهارستان و هفت تیر ) برای اهالی این منطقه از اهمیت بسیاری برخوردار است. آگاهی از ویژگی‌های مثبت یک مرکز سونوگرافی و رادیولوژی می‌تواند در انتخاب آن بسیار موثر باشد. ما در این مقاله تمام خصوصیات مهمی که برای انتخاب  یک مرکز رادیولوژی و سونوگرافی خوب در مرکز شهر مهم است را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی‌های مهم سونوگرافی و رادیولوژی در مرکز شهر تهران

یک مرکز سونوگرافی و رادیولوژی خوب باید برخی ویژگی‌ها و تجهیزات خاص را برای ارائه خدمات با کیفیت بالا و اطمینان بیشتر به بیماران داشته باشد. در ادامه این مطلب به برخی از ویژگی‌های اساسی یک مرکز سونوگرافی خوب اشاره می‌شود:
 

تجهیزات پیشرفته

 یک مرکز تصویربرداری خوب باید از تجهیزات سونوگرافی و رادیولوژی پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده کند. این تجهیزات شامل دستگاه‌های با رزولوشن بالا، قابلیت تصویربرداری سه بعدی و چهار بعدی، داپلر و سایر ویژگی‌های پیشرفته باشد. همچنین امکان انجام خدمات برای تمامی سنین و قد و وزن داشته باشد.
 

فضای مناسب و تجهیزات مناسب

 یک مرکز رادیولوژی و سونوگرافی خوب در مرکز شهر تهران باید دارای فضا و محیطی باشد که برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی راحت و مناسب بوده و همچنین وجود تجهیزات جانبی مثل صندلی‌های راحت برای بیماران و تجهیزات بهداشتی ضروری است در عین حال تهویه مناسب هوا و بوی مطبوع در محیط می‌تواند حس خوبی به مراجعه کننده القا کند.
 

The best photography center in Tehran
 

پرسنل متخصص

یک مرکز سونوگرافی خوب در مرکز شهر تهران باید دارای پرسنل متخصص و مجرب در زمینه تصویر‌برداری و سونوگرافی باشد. این افراد باید تحصیلات مرتبط داشته و تجربه کافی در انجام تصویربرداری های مختلف داشته باشند.
 

قابلیت ارائه خدمات تخصصی

 مرکز باید قابلیت ارائه سونوگرافی در زمینه‌های مختلف از جمله اطفال، ارولوژی، ژنتیک، قلبی، زنان و زایمان و… ؛ انواع تصویربرداری اعم از رادیولوژی های مختلف ، OPG  و ماموگرافی را داشته باشد تا بتواند به نیازهای گوناگون بیماران پاسخ دهد.

برخلاف اکثر مراکز سونوگرافی و رادیولوژی دیگر که امکان انجام خدمات برای افراد با وزن 100 کیلوگرم به بالا امکان پذیر نیست ، ما در مرکز تصویربرداری دکتر مهرشاد جمالی (بیمارستان آپادانا) قادر به انجام سونوگرافی و رادیوگرافی دیجیتال بدون محدودیت وزنی هستیم


تعامل با پزشکان متخصص

مرکز تصویربرداری خوب باید تعامل فعال با پزشکان متخصص در حوزه‌های مختلف داشته باشد تا تشخیص و تحلیل نتایج تصویربرداری به بهترین شکل ممکن انجام شود.


حفظ حریم خصوصی

 احترام به حریم خصوصی بیماران امری حیاتی است، یک مرکز تصویربرداری خوب در مرکز شهر تهران باید اطمینان حاصل کند که اطلاعات بیماران به صورت محرمانه و امن خدمات دریافت می‌کنند و از نشر اطلاعات پزشکی و خصوصی بیماران خودداری کند.


حضور دستیار خانم در مرکز

یکی از دغدغه های بیمارن خانم در سونوگرافی و رادیولوژی حضور پزشک یا دستیاران خانم است، زیرا برخی خانم‌ها ترجیح می دهند خدمات سونوگرافی را از پزشکان خانم دریافت کنند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند.


پوشش تخصصی

ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف از جمله سونوگرافی زنانه، اطفال، قلبی، عروقی و.. همچنین سونوگرافی‌های تخصصی در زمینه‌های خاص مانند سونوگرافی تشخیصی و سونوگرافی تخصصی ارگان‌ها از اهمیت بالای برخوردار است.


ارتباطات الکترونیکی

امکان ارتباطات الکترونیکی و انتقال سریع تصاویر به پزشکان متخصص جهت تحلیل و تشخیص سریع‌تر بیماری‌ها بسیار مهم است. در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی دکتر مهرشاد جمالی (بیمارستان آپادانا) ارسال تصویر پزشکی شما عزیزان بصورت خودکار از طریق پیام کوتاه و شبکه های اجتماعی بعد از انجام خدمات شما میباشد.


رعایت استاندارد‌های پزشکی

مرکز تصویربرداری در مرکز شهر باید به کنترل کیفیت مداوم تجهیزات و خدمات خود بپردازد و تمام استانداردهای پزشکی را رعایت کند.


تحت پوشش بیمه بودن برای انجام خدمات سونوگرافی و رادیولوژی 

هزینه انجام بعضی از خدمات سونوگرافی و رادیولوژی تخصصی برای بعضی از اقشار جامعه بالا است. بنابراین مرکز تصویربرداری که برخی خدمات را تحت پوشش بیمه انجام می‌دهد از اهمیت بالایی برخوردار است.

ترکیب این ویژگی‌ها، یک مرکز تصویربرداری با کیفیت و قابل اعتماد را ایجاد می‌کند.


دلایل اهمیت موقعیت مکانی سونوگرافی در مرکز شهر تهران

توجه داشته باشید که داشتن یک موقیت مکانی مناسب برای تصویربرداری، به شما کمک می کند تا در ابتدا نحوه دسترسی به آن خیلی راحت باشد از همه مهم تر مناسب بودن موقیعت مکانی باعث شده تا خیلی ساده با ماشین، اتوبوس و … به آن جا مراجعه کنید؛ علاوه بر آن اگر آشنایی کاملی به این منطقه نداشته باشید می توانید خیلی ساده و راحت با مراجعه به گوگل مپ موقعیت مکانی آن را پیدا کنید. مسیریابی

در واقع یکی از مهم ترین مزایای مرکز تصویر برداری دکتر مهرشاد جمالی (بیمارستان آپادانا) این است که به عنوان یک مرکز تصویربرداری خوب در مرکز شهر و حوالی بهارستان و فردوسی  می تواند به شما کمک شایانی داشته باشد.

جهت دریافت وقت قبلی از این مرکز می توانید با شماره 02188823840 یا 09332468052  در ارتباط باشید.

لوکیشن سونوگرافی دکتر مهرشاد جمالی


مهم ترین خدمات رادیولوژی و سونوگرافی در مرکز دکتر جمالی 

یک مرکز سونوگرافی خوب باید خدمات بسیاری در زمینه انواع رادیوگرافی‌ها و سونوگرافی‌های تخصصی را ارائه دهد. در ادامه مهم ترین خدمات ارائه شده توسط یک این مرکز مطالعه خواهید کرد:

سونوگرافی دکتر جمالی به عنوان یک مرکز تصویربرداری در مرکز شهر تهران خدمات زیر را ارائه می‌دهد.

  • غربالگری فوق تخصصی جنین (NT , NB ، آنومالی اسکن و اکو قلب جنین)توسط تیم غربالگری (تعیین جنسیت )

  •  اکو قلب جنین

  •  کلیه سونوگرافی های رنگی و تخصصی جنین، سه بعدی و چهاربعدی، آمنیوسنتز و CVS

  • تمام سونوگرافی های جنرال، رنگی و تخصصی

  • هیستروسونوگرافی (سونوگرافی با تزریق سالین از رحم)

  • بررسی فوق تخصصی اندومتریوز و سونوگرافی‌های تخصصی زنان

  • نمونه برداری از کلیه ارگانها از جمله سینه، کبد، کلیه، تیروئید، سایر اندامها و همچنین سایر اینترونشن‌های نان و اسکولار

  • مرکز تیرویید

  • نمونه برداری پروستات با و بدون بیهوشی

  • کلیه رادیوگرافی های رنگی و تخصصی از تمامی ارگانهای بدن (رحم، کلیه، مری، معده، روده و ...)

  • کلیه رادیوگرافی های ساده و رنگی و OPG

  • سونوگرافی تخصصی آلت با تزریق پاپاورین

تصویربرداری دکتر مهرشاد جمالی (بیمارستان آپادانا ) در مرکز شهر تهران جزء بهترین ها در این منطقه محسوب می شود که از جدید ترین و بروز ترین ابزار ها برای انجام تصویربرداری شما استفاده می کند.

 

جهت اخذ هرگونه راهنمایی و یا نوبت با ما تماس بگیرید. 

88823840 021 - 09332468052

تهران - میدان فردوسی ، خیابان سپهبد قرنی - قبل از کریمخان زند - نبش خیابان جعفرشهری - بیمارستان آپادانا

همچنین از طریق لینک زیر می‌توانید آمادگی‌های قبل از هر سونوگرافی را مطالعه نمایید.
آمادگی های سونوگرافی ها


برچسب ها :

رادیولوژی و سونوگرافی فردوسی

 

رادیولوژی و سونوگرافی کریم خان

 

بهترین مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تهران

 

بهترین سونوگرافی مرکز شهر

 

نظر و یا سوال خود را با ما درمیان بگذارید


نظرات و سوالات


Image Description
کاربر مهمان
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۵:۰۲

خیلی خوب بود خدمات عالی و به موقع دسترسی شهری هم عالی

پاسخ
Image Description

علی

۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۴:۰۸

بله واقعا کارشون خیلی خوب بود

پاسخ

آخرین مطالب علمی